reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Bodnárová

Lucia Bodnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má potrebu svojským štýlom pomenovávať veci pravými menami. Zoznam autorových rubrík:  Erotické poviedkyKútik vyznaníSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Outfity ľudstva - objektívneho aj subjektívneho...

Lucia Bodnárová

Outfity ľudstva - objektívneho aj subjektívneho...

Vopred upozorňujem, že za svojím názorom si stojím a verím, že so mnou bude súhlasiť mnoho vidiacich, bežných a objektívnych ľudí s triezvym pohľadom :))V týchto dňoch mi znovu začal behať po tvári úsmev a neskutočne sa zabávam, za čo chcem poďakovať najmä tvorcom reklám a administrátorom skupín na "sieti". Budem písať, ako mi huba narástla, lebo mám pocit, že inak to ani povedať nejde...

  • 6. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 109x
  • 26
Ockovi k 50-tke...

Lucia Bodnárová

Ockovi k 50-tke...

(Keďže som na celom webe nenašla nič, čo bolo hodné môjho ocina, vymyslela som mu vlastný príhovor ...)

  • 11. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 640x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu