reklama

Keď pojem MY je pojem citov...

Sedím v kresle a rozmýšľam...Von je už tma, jediné, čo svieti sú pouličné lampy, ktoré lemujú obrysy všetkého, čo je von 3D.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Mohol byť sen s tebou tak reálny?!

Ležali sme spolu schúlení v deke pred krbom.

Vôňa čerstvo navareného vína láskala vzduch

a oheň nám v rytme vzrušenia tancoval do tvárí.

Bola to klasická, tak nádherná chvíľa bez slov.

Milujem ako si aj bez nich rozumieme.

Užívala som si ten čas, keď jediné,

čo bolo v tej chvíli podstatné, bolo MY.

Stará deka ukrývala dve prepletené telá,

jemný úsmev na perách tajomstvo toho večera,

horúce pery chuť škorice a bozkov

a ruky tak strašne veľa nehy, vášne a lásky.

Minúty sa vliekli ako hodiny, ale predsa tak šialene rýchlo...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cítila som pohyb tvojho ramena.

Zodvihla som hlavu a ty si ma znova pobozkal.

Vždy je to ako prvýkrát, neviem sa ťa nabažiť!

Zobudila som sa. Okolo mňa vôňa škorice a klinčekov.

A tvoje pery ma už bozkávali naozaj...

A v tom vyslovenom slove MY bolo všetko,

čo kedy budem potrebovať k svojmu šťastiu...

Lucia Bodnárová

Lucia Bodnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má potrebu svojským štýlom pomenovávať veci pravými menami. Zoznam autorových rubrík:  Erotické poviedkyKútik vyznaníSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu