reklama

Je to rok, čo si umrela...

Von je znova to počasie, ktoré tak nemám rada... S prvou vločkou prišlo vždy mojich pár mesiacov, kedy som bola iná... Zlostná, ušomraná, smutná... Nikdy som nemala rada zimu. Je krásne sedieť na chate, kde vám do tváre ukazuje oheň z krbu svoje jazyky, za chrbtom na stene sa hrá tieňové divadlo, von sneží a vy pijete čaj alebo varené víno... No ja zimu nemám rada z jediného dôvodu... Nebývam na chate, ale v meste a z krásy zimy je len čierna čľapkanica, neodhrnuté chodníky a nohavice, ktoré treba denne prať... Dnes ma však trápi niečo úplne iné... Pamätáš? Je to skoro rok...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Aj toto si o mne vedela...

Čítala si vo mne ako vo svojej dlani...

Tej, ktorá ma vždy pohladila,

keď mi vypadla slza tak ťažká.

Nikdy ti nepoviem,

ako veľmi mi chýbaš...

Bola si moja jediná - skutočná priateľka,

niekto však chcel, aby si umrela...

Osud bol zas raz veľmi krutý.

Šmahom ruky mi vzal to,

čo som tak potrebovala...

Osobu, ktorá sa len v tebe kĺbila.

Je mi ťažko. Nemám dobré obdobie.

A potrebujem ťa mať znova tu.

No tvoj duch dal zbohom svetu.

Občas mám chuť ísť tam za tebou...

Plávam vodami života sama.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Áno, mám rodinu a milovaného človeka,

ale stále ostala prázdnota.

Neviem ju zabaliť do žiadnej záplaty.

Plakali a smiali sme sa spolu veľa rokov.

Bola si mojou "schránkou tajomstiev",

mojou istotou a oporou v jednom tele.

Hnevám sa, že si ma opustila.

Kde mám teraz nájsť to,

čo už rok tak márne hľadám?

Nik mi nerozumie tak, ako si to len ty vedela.

Nebolo ti treba nič hovoriť.

Stála si pri mne aj vo chvíľach,

keď som si myslela, že to nepôjde.

Uvedomujem si, ako mi chýbaš

v každodennom živote a každej sekunde.

Stačil okamih. Stotina sekundy.

Keby si sa objavila, udriem ťa.

A hneď na to objímem a rozplačem sa.

Vedela by si, za čo to je a plakala by si tiež.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veľmi si mi tvojím odchodom ublížila.

Nenávidím chvíľu, keď si ma opustila.

Tá diera ostane vo mne navždy...

Ale teší ma, že tam, kde si ty sa teraz skutočne usmievaš...

Lucia Bodnárová

Lucia Bodnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má potrebu svojským štýlom pomenovávať veci pravými menami. Zoznam autorových rubrík:  Erotické poviedkyKútik vyznaníSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu