reklama

Keď slová "chýbaš mi" nie sú len slová...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Dnes ráno ma zobudila vôňa.

Všade naokolo bolo cítiť teba.

Skrútila som sa v perine a vychutnávala si tvoju prítomnosť.

Slnko mi hladilo tvár. Usmiala som sa.

Aj spoza chrbta si videl môj úsmev a pritúlil si sa.

Bol si ako mačiatko, ktoré nasáva slnečnú energiu,

A užíva si škrabkanie kožúška tak citlivého na dotyk.

"Prilepil si sa" mi na chrbát a zaryl si nos do mojich vlasov.

Tvoj dych ma uspával a zároveň staval na nohy.

Prítomnosť tvojej osoby ma vzrušovala.

Dotyk tvojej dlane na mojom chrbte začal čarovať,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A moje telo reagovalo zimomriavkami.

Jednou rukou som ti láskala dlaň.

Tak chlapskú a zároveň detskú, pevnú no jemnú zároveň.

Otočila som sa a privinula sa ešte viac.

V očiach si mal odlesk slnečných lúčov,

ale bolo tam ešte niečo, čo mi nedovolilo prestať sa do nich pozerať.

Jemne som ťa pobozkala na pery a ty si si ma pritiahol k sebe...

Pulz nám asi bežal maratón a obaja sme to cítili.

Chcela som sa s tebou milovať v objatí toho malebného rána.

Chcela som ťa tak veľmi, ako šialene si mi chýbal...

Zobudil ma štebot vtákov... Vstala som a ty si tam nebol... Ten sen bol šialený ako čas strávený s tebou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chýbaš mi!!! Chcem ťa späť!!! Kričím do toho smutného rána... (bez teba)

Lucia Bodnárová

Lucia Bodnárová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý má potrebu svojským štýlom pomenovávať veci pravými menami. Zoznam autorových rubrík:  Erotické poviedkyKútik vyznaníSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu